Rzetelna firma
Rozumiem Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z witryny wyrażasz zgodę
na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Cookies.
(48) 365 28 68
sklep@zerga.pl
Dowiedz się więcej - obejrzyj video
TWÓJ KOSZYK
jest pusty!
koszyk
(48) 365 28 68
sklep@zerga.pl
Dowiedz się więcej - obejrzyj video

Jak złożyć zamówienie

1. Zamówienia można składać poprzez:

    * koszyk znajdujący się na stronach sklepu
    * e-mail, wysyłając zamówienie na adres: sklep@zerga.pl
    * infolinię, dzwoniąc pod numer (+48) 340 0020 w godzinach 7:00-17:00 od poniedziałku do piatku, sobota od 7:00 do 13:00,

2. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia drogą internetową lub telefonicznie w ciągu 48 godzin od jego otrzymania, jednocześnie zastrzegając sobie prawo odstąpienia od umowy, w ciągu 5 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez kupującego.

3. Przyjęcie przez sklep zamówienia do realizacji rozpoczyna się po potwierdzeniu danych kupującego oraz:

    * w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po otrzymaniu informacji o złożeniu zamówienia i potwierdzeniu danych kupujacego (email & tel)
    * w przypadku zamównień płatnych przelewem - po otrzymaniu wpłaty na rachunek bankowy
    * w przypadku zamówień w systemie ratalnym lub leasingowanych - w chwili przydzielenia kredytu lub leasingu

4. Kupujący może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

    * gotówka w siedzibie firmy
    * przelew bankowy
    * raty kredytowe
    * za pobraniem (do 2000.00 PLN powyżej wymagana przedpłata 20% zamówienia)

5. Jeżeli po złożeniu zamówienia okaże się, iż zamówiony artykuł jest obecnie niedostępny, kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany e-mailem lub telefonicznie. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, kupujący podejmuje decyzję o jego realizacji (wydłużenie czasu oczekiwania lub anulowanie zamówienia).

6. Kupujący może anulować zamówienie lub wprowadzić w nim zmiany tylko do momentu jego wysyłki.

7. Moment telefonicznego lub e-mailowego potwierdzenia złożenia zamówienia przez sklep internetowy jest ostatnią okazją do skorygowania błędnie podanych danych osobowych lub błędnie dokonanego zamówienia przez kupującego.

8. Jeśli na paragonie fiskalnym lub fakturze VAT znajdują sie błędne dane, to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów kupujący powinien wystawić notę korygującą. Całkowita zmiana danych nabywcy nie jest możliwa. pobierz wzór noty korygującej

9. W przypadku zamówień powyżej kwoty 2 000 PLN lub realizowanych na indywidualne zamówienie, sklep ma prawo uzależnić realizację zamówienia od wpłaty zaliczki przez kupującego.

 
 
Kaleta FARAONE TECHNOLAND ALTREX Drabex Krause